Már használsz email marketinget a vállalkozásodban, de szeretnél szintet lépni, és bevezetni a marketing automatizálást? Vagy nézelődsz a marketing automatizációs szoftverek között, és egyszerűen túl sok az információ, nem tudod, hogy merre indulj, melyiket válaszd? Bármelyik is igaz rád, mindenképp olvasd el ezt a cikket! 4 olyan szempontot gyűjtöttem össze, ami alapján tisztábban fogsz
A marketing automatizálás olyan, mint a fogyókúra. Sokan tervezik, hogy belevágnak, de csak kevesen kezdik el, és még kevesebben csinálják komolyan. Pedig vállalkozóként nehéz annál kifizetődőbb dolgot elképzelni, mint hogy a potenciális ügyfeleidet egy automata rendszer gondozza, és tereli a vásárlás felé. Egy szoftver, ami soha nem beteg, napi 24 órában gyűri az ipart,
Az email marketinget régóta temetik, ennek ellenére köszöni, jól van. Megtérülés szempontjából még mindig az egyik legjobb marketing csatorna. Bár csökken a levelek megnyitása, küzdeni kell a spam és a promóciós mappával, de valószínűleg nem ez az email marketing rossz hírének a fő oka. Hanem az, hogy sokan alapvető hibákkal szabotálják a saját eredményeiket.
Page [tcb_pagination_current_page] of [tcb_pagination_total_pages]